25 Ocak 2011 Salı

tablom.com kazananları belirlendi

merhaba arkadaşlar TABLOM.COM kampanyamız sonuçlanmıştır.tüm izleyicilerime katılımları için teşekkürlerimi sunuyorum.yeni kampanyalarda görüşmek dileğiyle:-)kazanan arkadaşları tebrik ediyorum ve enkısa zamanda kampanyaasli@hotmail.com adresine iletişim bilgilerini yollamasını bekliyorum
bu güzel kampanyayı gerçekleştirme imkanı sunan VOLKAN BEYe
tekrar teşekkür ediyorum:-)
KAMPANYAMIZA 28 DEĞERLİ İZLEYCİM KATILMIŞ
tabloyu kazanan
2 izleyicim beğendiği herhangi bir tablonun 35X50 ebatlarını bana ıletırlerse bende fırmaya ıletecegım kendılerını tebrık edıyorum cekılısı fırmamız elındekı verılerı kulanarak bana ıletmiştir ve 2 izleyicimiz sartları eksiksiz yerine getirmişlerdir kendilerini tebrik ediyorum
busesoydan35 dedi ki...

tüm şartlar tamam buraya yazmayı unutmuşum :)
buse soydan
allah3535@hotmail.com
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001969053121

zehra dedi ki...

Merhaba canım tablolar gerçekten çok güzel özellikle kız kulesi olan tabloya bittim diyebilirim ;)siteye zehra kulbilge olarak üye oldum tüm şartlar tamamdır duvarımda da duyurdum hem firmayı ürünü,hemde kampanyayı herkese bol şans umarım bana çıkar kız kulesi ;)
http://www.facebook.com/ulkercizi?ref=ts#!/profile.php?id=610387452
zehra kulbilge
zehra_net@hotmail.com


1 yorum:

Unknown dedi ki...

indirimde olsa kazanmış sayılırım :)

Yorum Gönder