3 Ağustos 2010 Salı

yüz yogası için harika yöntemler

ilk hareket doğru 3 derin nefes alırız

1.adım yanaklar şişirilip kaşlar yukarı doğru gerilerek 10 a kadar sayarız bunu 3 kez tekrarlarız..



2.adım bu kez tam tersi yanaklar içeri 10 saniye.. 3 kez tekrar


3.adım gülümsereyerek hem bir mola hemde yanaklar havaya


4.adım şimdi gıdığı yok edelim,boynumuzu inceltelim:)


5.adım komik ama çok yararlı tüm vücudu kasıp gevşetelim..


6.ve son adım şaşkın bir hal alıyoruz ve tüm yüz kaslarımızı gerip son 3 ü de tekrarlamış olduk...

artık huzurluyuz çünkü her bir adımı 10 ar saniyeden 3 er kez yapıyoruz değil mi?
bu hareketleri yapınca insan kendi yüzünü çooooooooook çirkin buluyor ama güzel ve kırışıksız bir yüz için harika yöntemler;-) herkese kırışıksız bir yüz diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder