9 Ağustos 2010 Pazartesi

çok hoş bir kampanya bakın derim



/ Takipçileri / Arkadaş Sevgili okuyucular,
www.Ladenzeile.de çantası gönderdi bana bu harika FIORELLI omuz. Ve benim blog takipçisi bir şanslı): ay bu sonuna kadar olan gonna win it o! Cool, ha?

Tek yapmanız gereken:
- Google ve üzerinden benim blog takip ve / veya bloglovin (kolay; OD)
- Bu yazı kapsamında, e-posta adresini içeren Yorum

1 ekstra giriş için:
- Eğer kendi blogunuz varsa bu yazı bir link göndererek benim yarışma ile ilgili okuyucu söyle.
Feel benim resimlerim kullanmakta serbesttirler!

Giveaway Eylül 2010 ve 1 ile biter, 00:01.

şans Hepinize iyi!
Smooches!

! !!!!! UPDATE
Ben her yorum bu blog hediye sadece bir koleksiyonu ise bu yarışma bir blog, özellikli olduğunu söyleyerek siler. Blog sayfamda kalite tutmak için ve benim gerçek takipçileri adil bir kazanma şansı vermek istiyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder